Reklama zewnętrzna jest jedną z najstarszych form promocji produktów. Jej początki sięgają starożytności, a jej nośniki przez wieki się zmieniały. Kiedyś były to zwykłe tablice czy kartki papieru, dziś to przede wszystkim bilbordy reklamowe i nowoczesne ekrany. Szczególnie często można je spotkać na najbardziej zatłoczonych ulicach oraz w dużych miastach. Jakie zalety ma taka reklama? Katowice, Kraków czy Gdańsk to lepsze miejsca na promocję niż niewielkie miejscowości? Jak reklama zewnętrzna w dużym mieście pomoże Twojej firmie?
Duży zasięg tanim kosztem
Mimo że w ostatnich latach uwaga reklamodawców w dużej mierze przenosi się do internetu, sektor reklamy zewnętrznej pozostaje ważny. Nie bez powodu po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła “reklama Sosnowiec” znajdziemy wiele firm, które oferują wykonanie bilbordów w tym mieście.
Reklama zewnętrzna pozwala bowiem stosunkowo tanim kosztem dotrzeć do dużej grupy odbiorców. Właśnie dlatego świetnie sprawdza się w dużych miastach – ich ulicami spacerują i jeżdżą największe grupy ludzie. Taka forma promocji pozwoli Twojej firmie na zbudowanie rozpoznawalności: reklamy zewnętrzne zwykle wiszą w danym miejscu przez dłuższy czas.
Sposób na wyróżnienie z tłumu
Reklama zewnętrzna pozwala także na różnicowanie treści przekazu w kampanii reklamowej. Z tego powodu jest świetnym uzupełnieniem reklam w mediach. Odpowiednio zaprojektowane bilbordy reklamowe mogą rozwijać myśl, której nie udało się do końca wyrazić w czasie 30-sekundowego spotu w telewizji.
I chociaż bilbordów oraz tablic reklamowych jest w naszej przestrzeni coraz więcej, wciąż jest to sposób na wyróżnienie się z tłumu. Wystarczy niebanalny projekt, ciekawe hasło albo kontrowersyjna grafika, by zyskać pewność, że reklama Twojej firmy nie zostanie przeoczona przez odbiorcę.