Na znakowanie ubrań firmowym logo decyduje się coraz więcej przedsiębiorstw. Odzież z logo firmy może służyć wyłącznie do celów reklamowych, ale także być podstawą codziennego stroju pracowników. Znakuje się również ubrania robocze. Jednym z najpopularniejszych rodzajów ubrań z logo są koszulki. T-shirty i polówki można znakować różnymi metodami, a nadruki lokalizować w kilku miejscach. Na co postawić? Wybrać koszulki z nadrukiem z tyłu czy z przodu? Podpowiadamy!
Koszulki z nadrukiem z tyłu czy z przodu – gdzie umieścić logo firmy?
Zanim wybierzesz miejsce na odzieży, w jakim znajdzie się logo Twojej firmy, zdecyduj, jaką rolę ma odgrywać nadruk. Jeśli zależy Ci przede wszystkim na zwiększeniu rozpoznawalności przedsiębiorstwa, będziesz potrzebować dużego logo. W takim wypadku zasadne będzie umieszczenie go na plecach koszulki.
Tam duży wzór jest dobrze widoczny. Minusem jest jednak spadek estetyki odzieży. Reklamowe koszulki z nadrukiem z tyłu nie będą zakładane zbyt chętnie. Dlatego logo na plecach najlepiej stosować na koszulkach roboczych – zwłaszcza pracowników, którzy wykonują obowiązki na zewnątrz.
Kiedy umieścić logo z przodu koszulki?
Znakowanie T-shirtów i koszulek polo może jednak również pozytywnie wpływać na wizerunek Twojej firmy. Jeśli chcesz osiągnąć taki efekt, logo powinno być niewielkie i dobrze wkomponowane w charakter koszulki. Musi być dyskretne, ale na tyle dokładnie odwzorowane, by nie budziło wątpliwości, jaką firmę oznacza.
W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się nieduże logo na piersi. Zwykle umieszcza się je po lewej stronie. W przypadku “polówek” dobrym miejscem na nadruk jest również kołnierzyk. Zamiast logo można tam też umieścić nazwę firmy.
Tak znakowane koszulki znakomicie sprawdzą się w roli odzieży firmowej. Dyskretne logo będzie podkreślać profesjonalizm firmy. A do tego wskazywać, że dba o swoich pracowników. Oni też bardziej docenią pracodawcę, jeśli zapewni im koszulki wysokiej jakości. Takie modele znajdziesz na https://sklep-logos.pl.
Gdzie znakować koszulki reklamowe, by obdarowani klienci chętnie je zakładali? Mimo wszystko najlepiej z przodu. Przy doborze rozmiaru potrzebny jest jednak kompromis między małym logo z ubrań firmowych a dużym z roboczych.
Jaką metodą znakować koszulki i odzież z logo firmy?
Z rozmiarem i lokalizacją logo wiąże się wybór metody znakowania. Odzież z logo firmy można bowiem ozdobić kilkoma rodzajami nadruków lub haftem komputerowym. Ta ostatnia metoda jest najbardziej wytrzymała i bardzo pozytywnie wpływa na prestiż odzieży. Haft można jednak wykonać wyłącznie na koszulkach o nieco większej gramaturze, nie będzie też w stanie odwzorować najmniejszych szczegółów.
W przypadku nadruków takich ograniczeń nie ma. Jeśli decydujesz się na koszulki robocze z poliestru, idealnym i trwałym sposobem na znakowanie będzie sublimacja. Na wszystkich koszulkach opłacalny będzie sitodruk, jedna z najpopularniejszych metod znakowania – nadruk przetrwa ponad 100 prań.
Jeżeli chcesz z kolei umieścić na koszulkach reklamowych lub firmowych zdjęcie wysokiej jakości, postaw na druk cyfrowy DTG. Pamiętaj jednak, że nadaje się tylko na koszulki bawełniane i jest nieco mniej wytrzymały.
Podsumowanie: jak wybrać koszulki i odzież z logo firmy?
Kiedy decydujesz się na odzież z logo firmy, powinieneś zastanowić się nad tym, gdzie umieścisz znak Twojego przedsiębiorstwa. Koszulki z nadrukiem z tyłu to dobry pomysł na odzież roboczą. W przypadku ubrań firmowych i reklamowych postaw na bardziej dyskretne logo z przodu. Dobierz też odpowiednią metodę znakowania. Haft komputerowy jest najbardziej elegancki, ale na koszulkach bardziej uniwersalne mogą okazać się nadruki.